Categorii produse

Newsletter

Cum comandaţi

        În primul rând trebuie să "răsfoiţi" catalogul pentru a vedea detaliile fiecărui produs, iar apoi să adăugaţi obiectul ales în coşul de cumpărături, introducând cantitatea dorită şi apăsând butonul "Cumpara". Odata adaugat produsul in "Cosul de cumparaturi" vi se va afisa o fereastra ce va va permite fie sa continuati cumparaturile fie sa finalizati comanda. Fereastra apare dupa fiecare produs adaugat in cosul de cumparaturi. Odata aleasa optiunea de finalizare comanda veti putea vedea toate produsele alese cat si valoarea unitara si totala a acestora. Din acea fereastra veti putea alege fie crearea unui cont nou sau logarea intr-un cont deja existent. Alegerea unui cont nou presupune completarea tuturor datelor dvs. de facturare cat si alegerea unor modalitati de plata si livrare din cele disponibile. Ultimii pasi sunt reprezentati de bifa prin care sunteti de acord cu termenii si conditiile noastre si de butonul de "Trimite comanda".

ATENŢIE:

Nu inchideţi fereastra în care aveti deschis site-ul până nu aţi finalizat comanda, deoarece coşul se va goli automat!

     Stocul afisat este disponibil 30 de minute de la inceperea comenzii. Pentru produsele cu cerere mare si/sau stoc limitat este posibil sa aveti eroare de finalizare comanda daca stocul acelui produs a fost epuizat din cauza comenzilor trimise inaintea comenzii dvs. Va rugam sa considerati comanda confirmata abia dupa ce primiti un telefon/SMS/e-mail din partea agentilor nostri de vanzari.

Produsele care apar pe site ca set (10/12/50/100 bucati pe set) nu se pot vinde la bucata. Pretul pe bucata este afisat doar ca sugestie de pret pentru revanzare.

 

Comenzi telefonice: 0374 70 30 30 •  

Program preluare comenzi: luni-vineri (intre orele 9:00-17:00) 

ATENTIE! COMENZILE ONLINE AU PRIORITATE!

 

Comenzi prin e-mail: comenzi@bizanticons.ro (Comenzi interne) sales@bizanticons.ro (Comenzi externe)

DACA NU SE RASPUNDE LA TELEFON AVEM RUGAMINTEA SA PLASATI COMANDA ONLINE SAU PE E-MAIL! COMENZILE ONLINE AU PRIORITATE!

Sugestii si reclamatii: 0374703030 - tasta 2

Cum plătiti

        

Modalitatile de plata acceptate sunt:

 

  •          Plata numerar

  •          Plata ramburs

  •          Plata cu cardul (POS)

  •          Plata prin ordin de plata

  •          Plata cu cardul ONLINE – Visa, Mastercard

 

 

 

 

Plata produselor se face ramburs, la ridicarea coletului, pentru toate comenzile interne cu valoare sub 5.000 RON in cazul persoanelor juridice si 10.000 RON in cazul persoanelor fizice si modalitatea de livrare prin curierat rapid. In cazul platilor prin Ordin de plata sau cu cardul online nu exista un prag maxim al valorii comandate.

 

Comenzile externe se platesc doar in avans prin ordin de plata in baza unei facturi proforme trimise de catre agentul care se ocupa de comanda, sau in avans cu cardul online. Valoarea minima a unei comenzi externe este de 50 EURO. Marfa se trimite catre dvs. doar dupa ce avem confirmarea banilor in cont. In cazul acestor comenzi taxa de transport se calculeaza si se comunica ulterior plasarii comenzii. Pentru comenzile platite cu cardul online va mai fi necesara o plata/comanda separata ce va reprezenta taxa de transport. 

In cazul in care doriti sa ridicati comanda de la sediul nostru puteti opta si pentru plata comenzii cu cardul prin POS.

 

In cazurile in care o parte din produsele din comanda dvs. nu sunt in stoc iar plata a fost realizata cu cardul online, diferenta banilor pentru acele produse se va returna in contul dvs. in cateva zile de la plasarea comenzii.

Pentru comenzile online facute pe persoana juridica, plata online trebuie sa fie facuta cu cardul firmei respective!

In cazul comenzilor care contin produse care se aduc doar pe comanda, recomandam achitarea unui avans de minim 50% din valoarea comenzii. De asemeni, pretul produsului din momentul plasarii comenzii se poate pastra doar daca acest avans a fost achitat. In cazurile in care nu se achita avans, in momentul in care produsul comandat a ajuns pe stoc, pretul acestuia se va actualiza conform preturilor primite de la producator.

Politica de retur

Conform O.U.G. Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative , "Inainte de expirarea perioadei de retragere, Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 , in termen de 14 zile  calendaristice incepand cu ziua in care intra in posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator." Returnarea se va face in termen de 14 zile calendaristice de la solicitarea de retragere / renuntare / returnare.

Art. 14, Alin. 3 din aceasi lege mai sus mentionata spune astfel: 
"Consumatorul este responsabil în ceea ce priveşte diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi funcţionării produselor."

Bizanticons Art 2009 S.R.L. recomanda, pentru o desfasurare cat mai buna a procedurii de retur, pastrarea completa a ambalajului si accesoriilor cu care este insotit produsul. Returnarea unui produs fara ambalaj sau fara alte accesorii ale ambalajului (spre exemplu suporti de siguranta / protectie din carton sau polistiren) sau ale produsului va duce la diminuarea valorii produselor, conform celor mai sus mentionate. De asemeni, rambursarea se face strict pentru valoarea produselor nu si pentru alte taxe (transport), platite initial de consumator. Rambursarea se face doar dupa primirea produsului/produselor de catre Bizanticons Art 2009 S.R.L. Pentru returul banilor va rugam sa lasati in colet o nota cu IBAN-ul si numele detinatorului acestuia. Returnarea banilor in cont NU se va face daca aceasta conditie nu este respectata. In cazul in care se doreste schimbarea produsului cu acelasi produs sau cu un altul, se va proceda intai la returul produsului/produselor catre Bizanticons Art si abia apoi se va trimite produsul nou catre client. NU se accepta varianta schimbului de colete. Clientul este responsabil pentru contactarea firmei de curierat in vederea colectarii produselor pentru retur. Pentru a veni in ajutorul dvs. cu acest aspect, ne-am inrolat in platforma celor de la Fan Curier dedicata retururilor. Astfel puteti accesa https://retur.fancourier.ro/, alegeti iconita cu Bizanticons Art si urmati instructiunile de acolo pentru a finaliza procedura de retur.

Toate intentiile de retur trebuie anuntate in prealabil la departamentul de sesizari, telefonic la 0374703030 tasta 2 sau pe mail la sesizari@bizanticons.ro.

Ne rezervam dreptul de a refuza livrarea marfii, clientilor care au un istoric cu un numar ridicat de retururi.

Prezentarea produselor

Toate fotografiile produselor prezentate au caracter informativ , pot diferi fata de produsul vandut.
Toate fotografiile prezentate pot sa nu fie actualizate la infatisarea actuala a produselor. Fotografiile ambalajelor pot diferi in realitate fata de cele din pozele de pe acest site. Designul, culorile, formele pot diferi in realitate fata de cele din pozele de pe site.
Caracteristicile descrise sunt cu titlu informativ, putand fi schimbate fara instiintare prealabila si nu constituie obligativitate contractuala. Toate prezentarile nu obliga firma producatoare sau pe noi, comerciantul / furnizorul, in niciun fel fata de client